Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

webwinkel starten

  • marielle

    Hallo,

    Ik wilde graag vragen wie er ervaring heeft met een eigen webwinkeltje in tweedehandskleding.

    Waar kan ik het beste een webwinkeltje aanvragen wat niet al te duur is, maar toch wel met een mailinglijst en een gastenboek?

    Moet je het melden bij KvK?

    Alvast bedankt voor je reactie.

  • cora

    Wanneer je een eenvoudige tabel in excel kunt vullen, eenvoudig onderhoud wilt dan is http://www.mijnwinkel.nl een goede oplossing. Hiermee kun je van eenvoudig tot vrij geavanceerde webshops maken.

    Wanneer je hulp nodig hebt? Mail gerust. Kost niets hoor.

    gr Cora

    marielle schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik wilde graag vragen wie er ervaring heeft met een eigen

    > webwinkeltje in tweedehandskleding.

    >

    > Waar kan ik het beste een webwinkeltje aanvragen wat niet al

    > te duur is, maar toch wel met een mailinglijst en een

    > gastenboek?

    >

    > Moet je het melden bij KvK?

    >

    > Alvast bedankt voor je reactie.

  • Jolanda

    Hoi Marielle,

    Ik heb ook een webwinkeltje in 2dehands kleding (http://www.cat-webshop.nl). Ik heb mijn winkel opgezet met WinkelSLIM. Deze bieden een super uitgebreid pakket incl. gastenboek, mailinglijst etc. voor maar 4,- euro per maand. Kijk maar eens op hun site: http://www.winkelslim.nl, je kunt daar ook hun demowinkel uitproberen! Ik ben er super tevreden over! vooral omdat het zo eenvoudig werkt!

    Het is trouwens wel aan te bevelen om je in te laten schrijven bij KvK, je wordt toch wat serieuzer genomen (is mijn ervaring).

    Mocht je nog vragen hebben, mail me dan gerust.

    Groetjes en succes,

    Jolanda

  • Jolanda

    P.S.: Ik was nog wat vergeten ….

    Voor 4,– euro per maand kun je daar echt honderden artikelen op je site kwijt (met 2 foto's !!!!). Bij mijnwinkel kun je voor de vanaf prijs …let op het woordje vanaf !! … 4,75 slechts 50 artikelen kwijt … da's dus al 0,75 duurder dan bij winkelSLIM

    de url is trouwens: http://www.winkelslim.nl

    Groetjes, Jolanda

  • Hermien

    Pas op voor de kosten daar, het loopt gierend de pan uit maar dat merk je pas as je eraan vast zit.

  • Jolanda

    Hoi Hermien,

    Dat vond ik dus ook ….

    Vandaar dus WinkelSLIM … je had het misschien al begrepen ;-) dat dat mijn eigen bedrijf is.

    Ik wilde destijds een webwinkel opzetten maar vond alles behoorlijk duur (zeker voor als je 2dehands kleding gaat verkopen). Er waren wel goedkope aanbieders, maar als je puntje bij paaltje keek naar wat je wilde, dan bleek de vanaf prijs die ze aanbieden toch wel vele malen hoger te zijn. Dus toen maar zelf aan de slag gegaan.

    Inmiddels is het pakket al vele malen uitgebreider dan in het begin.

    Toch prettig om te zien dat ik dus niet de enige ben die andere zo duur vond (dacht al dat het aan mij lag, hahaha).

    Groetjes, Jolanda

  • hendrik

    Ik zou zeker geen winkel beginnen bij zo'n online hoster - je moet alles online (via je browser) beheren en dat is echt een mijl op zeven - het werkt in de praktijk ZEER omslachtig.

    En wat erger is, morgen bestaan ze niet meer en dan ben je alles kwijt - je webshop en ook je klantenhistorie…

    en de kans dat ze morgen niet meer bestaan is heel behoorlijk want ondanks alle spam hier kunnen ze maar 2 betalende klanten op hun website tonen.

    Mijnwinkel werkt ook voor geen meter, alle webshops doen het niet goed als je een antivirus pakket hebt geinstalleerd (en wie heeft dat nou niet?). Veel te duur voor hun niet werkende rommel!

  • Jolanda

    Hallo Hendrik,

    Ik hoop dat je mail niet over WinkelSLIM gaat, want volgens mij hebben wij nog niet eerder contact met elkaar gehad.

    Wij hebben tientallen tevreden klanten die onze webwinkel makkelijk en relatief eenvoudig in het gebruik vinden. Je hebt gelijk, je moet hem volledig via een browser beheren.

    Overigens kan iedereen GRATIS onze demo-winkel uitproberen voordat men een winkelpakket aankoopt, waarbij tevens een 10 dagen niet goed, geld terug garantie geldt!

    Het gebruik van anti-virus software heeft overigens geen enkele invloed op de webwinkel.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda

    WinkelSLIM

    P.S.: Wij zijn zeer zeker niet van plan te stoppen met onze groeiende onderneming.

  • E.S.N.M. van de Wouw

    Fijn die voordelige webwinkels maar als je het professioneel wilt doen dan betaal je wat meer en krijg je

    - goed advies

    - een systeem waar je meer mee kunt

    - een webwinkel die goed is aangemeld bij de zoekmachines

    Veel van de webwinkels die je kunt huren of kopen hebben dat niet, en kunnen door zoekmachines niet goed gevonden worden. Onze webwinkel kan dat wel, dus kijk snel op http://www.esell.nl.

    Voorbeelden van webwinkels:

    www.kadoshop.nu

    www.safeshop.nl

    www.technoline.nl

    www.monturenvoordeel.nl

    kijk straks ook op deze www.wilkin.nl

    Met vriendelijke groet,

    Manolito van de Wouw

    Clickbizz Internet Solutions

    www.clickbizz.nl

    info@clickbizz.nl

  • E. te Wouw

    Citaat van de e-sell website:

    Als u uw webshop koopt, heeft u eenmalige kosten en betaalt u eenmalig een bedrag van € 3000,00.

    Bijkomende kosten:

    Ontwerpen van template € 500,00

    Extra functies € 50,00 per uur

    WOUW, dat is nog duurder dan mijnwinkel (en die zijn al veel te duur)!