Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

probleempje

  • SiteMasters

    Hallo,

    na ons interview met een van onze bedrijven zitten wij met een probleem. Het bedrijf waarvoor wij een webwinkel moeten maken, is een software en hardware bedrijf. Nu is het probleem dat hij er heel graag een optie in zijn website wil, waar de klant zelf een computer kan samenstellen, wat leidt tot een geheel bedrag en computer die de klant zo kan bestellen.

    WIE KAN ONS HELPEN???????????????????????????????????????????????

    SiteMasters

  • Rens

    Sander en co,

    Tsja je kunt natuurlijk even cgi leren programmeren, maar dat duurt denk ik een beetje te lang voor je zoiets kunt…. als een van jullie verstand heeft van javascript kun je daar iets dergelijks in maken, niet ideaal maar in principe kan het… ik heb iets dergelijks gemaakt…. check www.europeandistrade.nl en ga naar de pennen, vervolgens offerte aanvragen en even wat invullen dan zie je ut…. maar tis wel gruwelijk veel werk… anyway misschien dat er iemand anders iets anders weet

    Bye

  • Edith

    Misschien een hele simpele oplossing ( ik ben blond ) maar bij www.mijnwinkel.nl kun je makkelijk en met allerlei catagorién een winkel maken. Alles in je boodschappenkarretje ( het wordt opgeteld ) en klaar is de pc? Je kunt misschien een aantal pagina`s met aanbevelingen maken, maar ik denk dat mensen die zelf een pc kunnen samenstellen zelf wel weten wat ze willen hebben. Je kunt bv ook een informatieformulier www.formdesk.nl vind ik een handige , op je site plaatsen als mensen eerst advies willen.

    Ik heb wel een hele andere site en een winkel met maar 6 produkten maar misschien brengt het je op een idee?

    Op het informatie formulier krijg ik veel respons, het is lekker laagdrempelig voor mensen.

    Succes……Edith

    www.gezondgewicht.net

    p.s. ik word niet gesponserd hoor :)

  • Ad Brouwer

    Het formulier dat je op Formdesk maakt kun je ook laten rekenen. Je kunt dus een formulier maken waarin je vraagt wat voor kast, videokaart, processor etc. men wenst en automatisch het subtotaal, de btw en het totaalbedrag berekenen.

    Je kunt er ook voor zorgen dat er vervolgens automatisch een factuur per email wordt verstuurd (en een kopie naar jezelf) en zelfs direct online laten betalen maar dat zal je zelf in de webshop al regelen?

    Ze hebben geloof ik wel wat voorbeeldformulieren die dat demonstreren.

    Groet,

    Ad.

  • E.S.N.M. van de Wouw

    Hoi, zoiets moet in PHP gemaakt worden,

    Zorgen dat er een vaste configuratie is, zoals moederbors, processor, harde schijf, CD ROM, geheugenkaart, brander, videokaart en monitor. Zoiets als www.dell.nl, is apart van de webwinkel het beste te maken, is redelijk ingewikkeld. Kunnen we maken voor ongeveer € 1000,00, daarnaast de kosten van de webwinkel (vanaf € 75,00 per maand of € 3000,00 voor een licentie).

    www.esell.nl