Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke Partijhandel en kado-artikelen

  • Prim@prijs

    Ik ben net een eigen “shoppie” begonnen met leuke artikelen voor weinig geld.

    http://primaprijs@isgoedkoop.nl

    Wat zijn jullie ervaringen met de verkoop via het internet?

    Ik verkocht meestal via ebay en Ricardo.

    Op welke manier(en) promoten jullie je web-winkel?

    Ik lees het graag!

  • Edith

    Beste ehhh Prim,

    Wat ik goed vind werken is marktplaats. De prikborden, je heeeeel veel aanmelden, netwerkjes opbouwen met mensen ( heel gezellig ook trouwens) en zoveel mogelijk links plaatsen op pagina`s. Voor mij werkt het prima.

    Succes en groetjes Edith

    www.gezondgewicht.net

  • Edith

    Trouwens…..reclame maken is wel handig….zet dan wel het goede adres er even bij:)

    wwwprimaprijs.isgoedkoop.nl

    ( handig he je moerstaal :)

    Edith

    .

  • adp

    Ook wij hebben leuke en gpoede ervaring in de verkoop ook al is het in de adultsfeer.

    Je mag wel kijken maar het is voor grote mensen!!

    Groetjes

    Het adpteam

    www.adultdvdpage.web1000.com

  • Real Action 4U

    Marktplaats is inderdaad een leuke site om je te promoten alleen als je een link naar je website plaatst is dit niet gratis… Op www.aanbodpagina.nl kan je ook gratis adverteren + gratis website vermelden..

    Als je eenmaal begint te verkopen gaat het steeds sneller, in ieder geval altijd klant vriendelijk zijn dan komen de mensen graag bij je terug…

    Neem ook eens een kijkje op mijn website… Postorder bedrijf in kleding en cosmetica….

    Succes…

    Groetjes annet

    www.realaction4u.nl