Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Shopfactory probleem

  • Mart Heijnders

    Ik heb onlangs mijn winkel in een nieuw jasje gestoken d.m.v. het shop programma van shopfactory. Het is een super makkelijk programma maar er is een klein probleempje. Iedere keer als ik iets wijzig in de winkel, en ik check dan “het mandje” na, dan blijkt dat de verzendkosten 0,00 aangeven. Ik moet dan weer het programma opstarten, alles nogmaals aanklikken, opslaan, en nogmaals publiceren. Weet iemand wat ik fout doe, of is dit normaal bij dit programma ??

    Heeft iemand ervaring met dit programma en kan je me ermee helpen.

    Mart

  • Joke

    Dat is een bekend probleem want er worden frames gebruikt.

  • Hendrik

    Breek me de bek niet open over ShopFUCKtory. Het is een grote ramp,bugs,bugs,busg, en al helemaal met die geldwolven van 3d3/easyaddin in je nek.

  • E.S.N.M. van de Wouw

    Weer iemand die denkt dat hij zelf een webwinkel kan maken met een goedkoop programma. Waarom denken mensen dat ze alles zelf wel even kunnen doen ? Een goed advies, of je het nu door ons of door iemand anders laat maken.

    Of je doet het goed, of je doet het niet.

    Laat een webwinkel door iemand ontwikkelen die er veel verstand van heeft en koop geen programma dat het volgende heeft

    - Een javascript winkel (Dit is een client side programmeertaal waar geen database aan is gekoppeld, op de computer van de bezoeker wordt alles opgeslagen en berekend en dat gaat vaak niet goed, en het enige wat het doet is een e-mail sturen met de bestelling)

    - Een webwinkel die met frames werkt (Dit zijn pagina's die zijn gemaakt met meerdere pagina's, waardoor zoekmachines de pagina's niet goed kunnen indexeren)

    - Iets wat maar enkele honderden Euro's kost en dat je op je computer kunt installeren en zelf de producten op je computer kunt toevoegen (Dit zijn programma's met bugs waar je bijna geen functies mee hebt, dus eigenlijk ben je zelf aan het doe het zelfen aan een webwinkel, hetzelfde als dat je een huis bouwt en je geen verstand hebt van bouwen, eens kijken hoe lekker wonen dat is).

    Met vriendelijke groet,

    Manolito van de Wouw

    Clickbizz Internet Solutions

    www.clickbizz.nl

    info@clickbizz.nl

    Webwinkel ontwikkelen ? E-Sell ! www.esell.nl

  • troela

    Hoezo reclame

  • Johan

    inderdaad lekkere reclame op een bericht van bijna twee jaar geleden Heijnders!

    Niks te doen zeker?