Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

online babywinkel te koop

  • Eric

    Beste Ambitieuze moeders,

    Altijd al je eigen winkel op het web willen hebben met leuke babykleding ? Hier is je kans. Door te drukke werkzaamheden met onze groothandel bieden wij

    onze webwinkel met complete orginele software , voorraad, inventaris en uiteraard het domein te koop aan. Ook onze uitstekende bronnen (rechtstreeks bij de fabriek)zorgen voor uitstekende marges in het product.

    Website, aanbod en onderhoud zijn allemaal makkelijk te onderhouden via het programma dat meegeleverd wordt met de verkoop.

    De winkel draait al 2,5 jaar met succes en heeft een uitstekende reputatie opgebouwd door service, betrouwbaarheid, keuze en onze belangrijkste feature altijd minimaal 35% goedkoper te zijn dan de concurrentie

    Helaas ontbreekt ons de tijd om de volgende stap in de ontwikkeling te maken van de shop, dit zou een mooie uitdaging voor jouw kunnen zijn.

    De shop wordt nu part-time gerund, ca 6-8 uur in de week.

    Met een beperkte investering (goodwill, voorraad (tegen inkoopprijs uiteraard) en software kun je eigen baas worden en de al goed draaiende babykledingshop runnen.

    Alleen serieuze kandidaten worden gevraagd te reageren via mail

    M.v.g.

    Eric Beerda

    info@babyvoordeelshop.nl

  • marlies

    is dit nog steeds zo dat u winkel te koop is ..

    kunt u mij wat info mailen

    mvg

    marlies

  • Joke

    Je omzet zal wel minimaal zijn omdat je shop niet goed werkt - als ik op VERNIEUWEN klik dan ben ik mijn bestellingen weer kwijt.

    Lekker professioneel!!!

  • Laura

    Hoi Joke,

    Je moet nooit op vernieuwen drukken als je gegevens e.d. aan het invullen bent, dan ververst de pagina zich en ben je alles kwijt. Dat is helaas zo met alle websites…

    Groetjes van Laura