Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eigensite echt gratis?

  • trudy

    Hallo, ik ben op zoek naar een gratis webwinkel…dit om eerst eens uit te proberen “hoe” en “of” het werkt. Dus is eigensite.nl echt gratis? Of weet iemand nog andere sites die helemaal gratis zijn?

    Alvast bedankt trudy

  • E.S.N.M. van de Wouw

    Wil je geld verdienen, dan zul je er voor moeten investeren, bijna niks is gratis.

    Professionele webwinkel www.esell.nl.

  • els

    beetje veel he als je alleen tweedehands kleding wilt verkopenE.S.N.M. van de Wouw schreef:

    >

    > Wil je geld verdienen, dan zul je er voor moeten investeren,

    > bijna niks is gratis.

    >

    > Professionele webwinkel www.esell.nl.

  • tinkels

    Bij www.winkelslim.nl kun je voor 4 euro per maand een prachtige eigen webwinkel maken….kijk maar eens naar mijn winkeltje:

    www.tinkels-kids.nl

    Ook kun je in de demo-winkel van alles eerst uitproberen voordat je besluit het te gaan doen…. groetjes en veel succes van christina

  • E.S.N.M. van de Wouw

    Misschien duurder dan de standaard webwinkels die je voor een paar Euro per maand hebt, maar als je professioneel wilt zaken doen, zul je meer nodig hebben, en dan is het beter om een professionele webwinkel te huren of kopen zodat je een goede oplossing hebt waarmee je je geld kunt verdienen.

    Advies zoals

    - Aanmelden bij zoekmachines

    - Marketing

    - Logistiek, verzending en service

    http://www.esell.nl

  • MAMA-TRUUS

    ja het is echt 100% gratis

    en erg leuk

    kijk maar bij

    http://pipo.eigensite.nl

  • Willem krater

    Kijk goed uit als je een webwinkel gaat beginnen want gratis is b.v. niet gratis en de heeft minder functionaliteit als een ander. Ook het design verschilt enorm

    succes!

    www.biedmeer.nl heeft een gratis pakket en mijnwinkel.nl ook

  • eigensite

    Ik zag deze op google verschijnen en dacht ach waarom ook niet ik zal eens reageren.

    Ja inderdaad eigensite.nl is geheel gratis en dat zal het ook blijven, niet zoals gezegd beperkt maar echt gratis met onbeperkt aantal producten en afdelingen en zelfs meerdere uitstralingen. Het is een all-in-one oplossing waarmee je binnen 10 minuten een volledige winkel hebt staan zonder moeilijke instellingen, gedoe of andere zaken

    Over professionaliteit kan ik zeggen dat het niet alleen gratis is maar ook heel compleet en niet voor niets al ruim 7 jaar bestaat dus ook heeft bewezen dat het blijft bestaan.