Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Webwinkel, hoe wat en waar?

  • Maarten W.

    Beste,

    Ik wil graag een webwinkel starten, het moet een .com winkel zijn.

    Wie kan me uitleggen welke webshops gebruiks vriendelijk zijn (voor mij én klant)

    het moet een shop zijn waar zo'n 25000 producten op moeten kunnen.

    Het liefste ook nog een soort systeem dat je het ontwerp van zo'n shop ook kan gebruiken voor een andere shop, (zoals bijvoorbeeld Joomla werkt met CMS)

    Ik wil in principe best laten maken, zolang dit geen rib uit mijn lijf kost.

    Ik ben regelmatig in groningen en overijssel, dus graag zou ik me laten uitleggen in levende lijve welke shop geschikt is.

    Uiteraard hoor ik ook graag jullie ervaringen hier op het forum

    groeten

    maarten

  • Maarten W.

    ff ter info, het is voor professionele doeleinden. Bij zoek acties via google moet hij dus bovenaan in de lijst te vinden zijn.

  • Winnie

    Beste Maarten, de winkels van http://www.mijnwinkel.nl blijven altijd supersnel, ook bij grote of heel grote aantallen producten (tot 1miljoen). De basis van de winkel is een excelbestand met je producten. Het onderhoud van de winkel doe je dmv wijzigingen in die excel, heel eenvoudig dus. De layout kun je geheel naar eigen wens aanpassen. Je kunt de winkel tonen in zoveel websites als je wilt en de producten worden geindexeerd in Google. Maak gerust een proefwinkel aan bij de link “gratis uitproberen” op onze site, dat is volledig vrijblijvend. Als je vragen hebt kun je me altijd mailen op support@mijnwinkel.nl, m vr gr Winnie , helpdesk mijnWinkel.nl

  • Jan

    osCommerce - www.oscommerce.nl

    -het meest gebruikt.

    -simpel

    Gr. Jan

  • Robert

    Hoi maarten,

    Ik heb al verschillende shop gemaakt in joomla dus als daar je voorkeur naar uit gaat kan ik vast wel iets voor je betekenen.

    ik hoor het wel,

    Robert