Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Probleem inkopen

  • Mick

    Ik wil graag een eigen webwinkel beginnen in lege dvd's, cd's, opbergsystemen hiervoor, geheugenkaarten. Ik heb ben eigenlijk sinds twee weken echt serieus bezig met mijn webwinkel en ik zoek al die tijd al naar een groothandel of ander bedrijf waar ik lege dvd/cd media, dvd/cd hoezen en geheugenkaarten op een voordelige manier kan inkopen. Het lukt me echter niet om een bedrijf te vinden die mij dit kan leveren. Zijn hier op dit forum misschien mensen die mij tips kunnen geven bij welke bedrijven ik deze artikelen kan inkopen. Tegen een goede en zo laag mogelijke prijs.

  • petra

    Hoi Mick,

    Ik denk dat ze bij Ronia wel hebben wat je zoekt. Echter, om bij een groothandel in te komen zul je je wel eerst in moeten schrijven bij de KvK en ook een BTW nummer hebben.

  • stephan van leusden

    Ik wil ook een webshop beginnen

    zie http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=481036petra schreef:

  • stephan van leusden

    maar ik ben nog opzoek, naar echte producten waar veel vraag naar is.

    Maar ik zou het echt niet weten

    jullie wel??

  • Petra

    Hoi Stephan,

    Het meest belangrijke als je iets verkoopt is dat je zelf ook iets hebt met dat produkt. Als je iets verkoopt waar je zelf ook interesse voor hebt is het ook blijvend leuk.

    Kom jij trouwens toevallig uit Nijverdal? Je naam komt me erg bekend voor